Aby zgłosić reklamację dotyczącą produktów lub sklepu internetowego, masz kilka opcji:
Wyślij e-mail na adres: reklamacje@lazienkazagrosze.pl. W treści wiadomości opisz szczegółowo problem oraz podaj swoje dane kontaktowe.
Prześlij reklamację pisemnie na adres: ul. Jemiołuszki 6, 20-752 Lublin, Polska. Pamiętaj, aby zawrzeć w liście wszystkie istotne informacje dotyczące reklamacji oraz dane kontaktowe.
W przypadku przesyłania lub zwrotu produktu w ramach reklamacji, należy wysłać go na adres: ul. Jemiołuszki 6, 20-752 Lublin, Polska.
Po złożeniu reklamacji, możesz oczekiwać na odpowiedź ze strony sklepu internetowego w celu rozpatrzenia zgłoszenia.
W związku z zgłoszeniem reklamacji, należy uwzględnić poniższe punkty:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
- żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji
- Wymogi te są zalecane, jednak ich pominięcie nie wpłynie na skuteczność reklamacji. W przypadku zmiany danych kontaktowych w trakcie procesu rozpatrywania reklamacji, proszę o niezwłoczne powiadomienie sklepu internetowego.
Jeśli posiadasz jakiekolwiek dowody związane z przedmiotem reklamacji, takie jak zdjęcia, dokumenty lub sam produkt, załącz je proszę do reklamacji.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.