Aby zgłosić reklamację dotyczącą produktów lub sklepu internetowego, masz kilka opcji:

  • Wyślij e-mail na adres: reklamacje@lazienkazagrosze.pl. W treści wiadomości opisz szczegółowo problem oraz podaj swoje dane kontaktowe.

  • Prześlij reklamację pisemnie na adres: ul. Jemiołuszki 6, 20-752 Lublin, Polska. Pamiętaj, aby zawrzeć w liście wszystkie istotne informacje dotyczące reklamacji oraz dane kontaktowe.

W przypadku przesyłania lub zwrotu produktu w ramach reklamacji, należy wysłać go na adres: ul. Jemiołuszki 6, 20-752 Lublin, Polska.

Po złożeniu reklamacji, możesz oczekiwać na odpowiedź ze strony sklepu internetowego w celu rozpatrzenia zgłoszenia.

W związku z zgłoszeniem reklamacji, należy uwzględnić poniższe punkty:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  2. żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji
  1. Wymogi te są zalecane, jednak ich pominięcie nie wpłynie na skuteczność reklamacji. W przypadku zmiany danych kontaktowych w trakcie procesu rozpatrywania reklamacji, proszę o niezwłoczne powiadomienie sklepu internetowego.

Jeśli posiadasz jakiekolwiek dowody związane z przedmiotem reklamacji, takie jak zdjęcia, dokumenty lub sam produkt, załącz je proszę do reklamacji.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.